Profesjonalna Obsługa klienta

Szkolenie adresowane są do osób pracujących na co dzień z klientem: specjalistów, konsultantów, sprzedawców, handlowców oraz tych, które chcą przygotować się do pracy z klientem, rozwijając niezbędne w tym zawodzie umiejętności.

  1. Efektywna komunikacja w kontakcie z klientem:
    • autoprezentacja
    • budowanie profesjonalnego wizerunku – najważniejsze zasady
    • moja rola w budowaniu wizerunku firmy
  2. Znaczenie mowy ciała w bezpośrednim kontakcie.
    • sygnały niewerbalne i ich prawidłowa interpretacja – zasady, ćwiczenia, gry rozwijające umiejętności komunikowania się
  3. Komunikacja werbalna:
    • posługiwanie się językiem klienta – unikanie slangu branżowego: praca grupowa, ćwiczenia indywidualne
    • język pozytywów – praca indywidualna, dyskusja
    • język korzyści – prezentacja, praca w grupach
  4. Aktywne słuchanie:
    • zadawanie właściwych pytań; rodzaje pytań oraz ich umiejętne zastosowanie
    • parafrazowanie – poznanie zasad oraz ćwiczenia w grupach
    • budowanie relacji – zasady oraz sposoby
  5. Komunikacja asertywna:
    • asertywność w kontakcie z klientem: czym jest, w jakich sytuacjach znajduje zastosowanie
    • radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów – techniki i style
    • warsztat pracy z zastrzeżeniami – meta plan
  6. Standardy obsługi reklamacji:
    • reklamacja uzasadniona: zasady obsługi, standard, ćwiczenia przyjmowania reklamacji
    • jak wykorzystać sytuację reklamacyjną do utrwalania relacji  klientem
    • reklamacja nieuzasadniona: zasady obsługi, standard, ćwiczenia przyjmowania reklamacji
  7. Zakończenie szkolenia
    • podsumowanie i utrwalenie zagadnień
    • cele rozwojowe dla uczestników po szkoleniu
    • ankiety

Informacje:

Miejsce szkolenia: Wrocław. Szkolenia trwa 1 dzień, od godz.09.00 do 17.00.

Aby zapisać się na szkolenie, prosimy o kontakt na adres: biuro@traininghouse.pl

Minimalna ilość uczestników w grupie to 8 osób; maksymalna 12.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w wersji zamkniętej – dla określonej grupy pracowników w firmie.

Zapisz sięPowrót do szkoleń otwartych