Szkolenia menedżerskie, efektywne kierowanie zespołem

Nasze szkolenia menedżerskie (Wrocław) adresowane są do osób kierujących zespołami, chcących zdobyć, rozwinąć, ugruntować wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznego kierowania ludźmi i ich zachowaniami oraz budowania sprawnie działającego zespołu.

To szkolenie menedżerskie porusza m. in. ważny temat motywowania pozafinansowego pracowników – narzędzia niezbędnego w codziennej pracy szefa. Składa się głównie z treningów umiejętności: skutecznego komunikowania się z pracownikami w sytuacjach z praktyki działania, wyznaczania celów, zasad współpracy oraz prawidłowego ich egzekwowania, nagradzania, dyscyplinowania oraz przekazywania motywującego feedbacku. Jeśli chcesz wiedzieć jak skutecznie budować autorytet, tworzyć sprawny system komunikacji i współpracy oraz skutecznie motywować – przyjdź na to szkolenie. Dowiesz się, które z Twoich działań przyniosą pożądany skutek, otrzymasz feedback, dzięki któremu poznasz swoje mocne strony oraz kierunki rozwoju. Szkolenia menedżerskie otwarte, odbywają się we Wrocławiu, trwają jeden dzień. Zapraszamy do zapoznania się z programem (Szkolenia Menadżerskie Wrocław)

Cele:

  • Rozwijanie umiejętności komunikowania się z pracownikami.
  • Nauka budowania autorytetu i wpływania na zachowania pracowników.
  • Rozwijanie umiejętności motywowania pracowników.
  • Ćwiczenia prowadzenia rozmów motywujących, doceniających, dyscyplinujących.

PROGRAM SZKOLENIA MENADŻERSKIEGO:

  1. Efektywna komunikacja i współpraca w zespole.
    – diagnoza sytuacji w zespole, planowanie koniecznych działań
  2. Określanie oczekiwań oraz zasad współpracy z zespołem.
    – tworzenie przekazu do zespołu oraz ćwiczenia przekazywania zasad i oczekiwań
  3. Motywacja i motywowanie.
    – rodzaje motywacji oraz najpopularniejsze teorie motywacji – czyli co każdy menedżer wiedzieć powinien
    – przykłady motywowania finansowego z różnych organizacji
  4. Tworzenie pozafinansowego systemu motywowania
    – indywidualizacja systemów motywacyjnych
    – składowe systemu motywacyjnego
    – sposoby niematerialnego doceniania pracowników
  5. Prowadzenie rozmów z pracownikami:
    5.1 Feedback (prawidłowe udzielanie informacji zwrotnych):

    • funkcje informacji zwrotnych
    • rodzaje informacji zwrotnych
    • udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych – ćwiczenia, GRA
      5.2.Rozmowy doceniające:

      • warunki doceniania pracowników
      • prowadzenie rozmowy doceniającej
      • sposoby doceniania – ćwiczenia
        5.3.Dyscyplinowanie, rozmowy korygujące:

        • zasady prowadzenia rozmów korygujących i dyscyplinujących
        • prowadzenie rozmów – modele
        • sposoby dyscyplinowania – ćwiczenia
        • stawianie i egzekwowanie zadań
  6. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
    – podsumowanie i utrwalenie wiadomości
    – indywidualny plan rozwoju na przyszłość.

 

Informacje:

Miejsce szkolenia: Wrocław. Szkolenia trwa 1 dzień, od godz. 09.00 do 17.00.

Aby zapisać się na szkolenie, prosimy o kontakt na adres: biuro@traininghouse.pl

Minimalna ilość uczestników w grupie to 8 osób; maksymalna 12.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w wersji zamkniętej – dla określonej grupy pracowników w firmie.

Zapisz sięPowrót do szkoleń otwartych