Spotkania follow – up są to warsztaty tematycznie powiązane ze szkoleniami, które wcześniej miały miejsce. Ich celem jest utrwalanie umiejętności zdobytych na szkoleniu oraz dalsze ich doskonalenie. Uczestnicy mają szansę zweryfikować to, co udało im się wdrożyć na stanowisku pracy po szkoleniu, a także zastanowić się nad tym, czego się nie udało przenieść na grunt zawodowy i dlaczego. Wspólnie z grupą i trenerem dyskutują, ćwiczą, wyciągają wnioski, znajdują nowe rozwiązania, adaptują je do swoich warunków. Przekonują się, że wdrażanie zmian, tych po szkoleniu i nie tylko, jest procesem, który wymaga ciągłego dostosowania się do sytuacji, a skuteczne budowanie kompetencji następuje niejednokrotnie poprzez gromadzenie doświadczeń i wyciąganie wniosków dla siebie.

Dotychczas realizowaliśmy spotkania follow – up dla uczestników szkoleń sprzedażowych (handlowcy, doradcy klienta w placówkach bankowych), menedżerskich (menedżerowie zespołów sprzedażowych). Spotkania te zaowocowały ciekawymi wnioskami, nowymi rozwiązaniami, poprawą komunikacji oraz komfortu pracy uczestników.

Dowiedz się, jakie możliwości dla Ciebie stwarzają spotkania follow- up. Skontaktuj się z nami