Zdjęcie Anna WJestem absolwentką Zarządzania i Marketingu oraz studiów podyplomowych Nowoczesne Zarządzanie Kadrami na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ukończyłam również studia podyplomowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Coaching. Jestem certyfikowanym konsultantem Extended DISC, metody diagnozowania i rozwijania potencjału indywidualnego oraz zespołów. Projektuję i wdrażam działania HR w organizacjach. Szkolę i prowadzę działania w następujących obszarach: budowanie zespołu, kierowanie zespołem, motywowanie, komunikacja i współpraca w zespole, coaching,  rekrutacja w oparciu o wywiad behawioralny, modele kompetencyjne, ocena pracownicza, prowadzenie rozmów podsumowujących oraz praca na mocnych stronach pracowników. Ponadto prowadzę szkolenia z zakresu: aktywnej sprzedaży, technik sprzedaży i obrony ceny B2B, B2C, obsługi klienta, profesjonalnych prezentacji, rozwijania postawy asertywnej.

Pracuję również jako coach – prowadzę coaching sprzedażowy (przykładowe obszary: realizacja celów, wzrost efektywności osobistej, budowanie i utrzymywanie motywacji, rozwijanie kompetencji sprzedażowych, związanych z procesem sprzedaży, planowanie i organizacja działań), coaching dla menedżerów (przykłady realizowanych obszarów: umiejętności związane z motywowaniem pracowników, kształtowaniem odpowiedzialnej postawy wśród pracowników, komunikacja w zespole, realizacja celów i zadań, rozwijanie poszczególnych kompetencji menedżerskich, np. asertywność menedżera, budowanie autorytetu, rozwijanie umiejętności przywódczych, organizacja pracy menedżera, przekonywanie w prezentacjach i wystąpieniach).

Posiadam praktyczne doświadczenie w obszarze sprzedaży B2B, B2C i obsługi klienta (branża budowlana, reklamowa, usługowa); pracowałam również jako menedżer sprzedaży oraz konsultant ds. marketingu BTL. W latach 2003-2009 realizowałam projekty rozwojowe dla pracowników międzynarodowej instytucji finansowej (kierownicy, menedżerowie, dyrektorzy regionalni, konsultanci sprzedaży) z zakresu kierowania zespołem, motywowania, prowadzenia coachingu /dla menedżerów/, rekrutacji i selekcji, doskonalenia komunikacji i współpracy w zespole, standardów skutecznej sprzedaży i komunikacji z klientem. Dla ogólnopolskiej sieci sprzedaży zaprojektowałam oraz wdrożyłam system komunikacji szef – pracownik, oparty o coachingowy styl kierowania, którego celem było budowanie kultury dialogu w zespołach sprzedażowych oraz rozwijanie potencjału pracowników przez bezpośrednich przełożonych.

Zaufało mi szereg organizacji z następujących branż: IT – nowe technologie, produkcyjnej, energetycznej, finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej, reklamowej, instalacyjnej, wydawniczej, spożywczej, samochodowej, telekomunikacyjnej.

Na co dzień lubię sport: biegi, narty, tenis, gry i zabawy z dzieciakami.
Interesują mnie organizacje turkusowe i dążenie do tego, aby efektywność i wydajność były rezultatem pracy zadowolonych i zaangażowanych ludzi.
Referencje są dostępne na życzenie.